Photo

Patah tak tumbuh, hilang tak berganti. Perginya tidak kembali. Pergi mu juga tiada pertanda. Kehilangan mu teramatlah di rasai walaupun pada asalnya kehadiran mu tidak aku hargai. Berlinangan air mata meratapi pemergian mu wahai abang. Bertapa aku rindu akan abangku hanya Tuhan saja yang tahu. Semoga roh mu dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Amin. Al-Fatihah #vscocam #vsco

Photo

#tolongtepisikit abang nak bakar lemang. Tradisi turun temurun lemang kg baru atan and cik nah. Watch and learn 😜 #TeamRayaKL #vsco #vscocam #Lemang #squaready (at Kampung Baru | Kuala Lumpur)

Photo

Kerja dah siap! Mari melepak sambil menunggu waktu balik untuk pulang ke kampung. #office #namacompanykoyangkononbesar #namaprojectkononkoinvolveproject #brandpakaiankoyangbajetmahal

Photo

Epsilon iftar session. #bros #brotherhood #vsco #vscocam #squaready #iftar

Photo

All you need is love. #minimalist #vsco #vscocam #thebeatles

Photo

We are at “M” Monsta Cafe. A calm place for you to have a nice cup of coffee while relaxing with your friends. #monstacafe #m #coffee (at Monsta Cafe)

Photo

Bila dah lama tak involve dalam kerja ship repair macam dulu. Tengok kapal korek pon dah boleh rasa menarik. Ahhh! Rindu kerja kat Labuan. #fordlangley #vsco #vscocam #mmhe #squaready

Photo

The Factory 30, Just Want Coffee. A very great place to hangout with friend and having a cup of coffee. #JWC #coffee #squaready #JB #throwback

Photo

Coz all you need to stay happy is just imagination.
#lorystripes #vsco #vscocam

Photo

Epsilon futsal team. DDS tournament! Muka ari tak nampak! Hehe salahkan farid!